Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja* kupljenim proizvodom.
*Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za mikser- miksanje hrane, za brijaće aparate- brijanje, za knjige -savijanje korica i/ili podcrtavanje teksta i/ili pisanje po knjizi, za pećnice- pečenje hrane, za role – rolanje na otvorenom, za obuću- hodanje na otvorenom, za odjeću – nošenje, za bicikle – vožnja na otvorenom, za torbe i ruksake- prenošenje stvari, za romobile i skateboardove – vožnja na otvorenom, modni dodaci – nošenje na tijelu, alati – korištenje u njihovu svrhu, rasvjeta – montiranje, bazeni – punjenje vodom. Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva i ti slučajevi uključeni su u donje tablice. Ehome.hr utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
1. Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje ambalaže vraćenog proizvoda: | ||||
Stanje ambalaže | ||||
Neoštećena ambalaža | Oštećena ambalaža | Bez orginalne ambalaže | ||
Klima uređaji | ||||
Split sustavi | 0% | 10% | 20% | |
Mobilne klime | 0% | 10% | 20% | |
Oprema i dodaci | 0% | 10% | 20% | |
Bijela tehnika i mali kućanski aparati | ||||
Veliki kućanski aparati | 0% | 10% | 20% | |
Mali kućanski aparati | 0% | 10% | 20% | |
Ostalo | Ovisi o procijeni službenog servisa ili dobavljača | |||
2. Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda: | ||||
Stanje proizvoda | ||||
Proizvod orginalno zapakiran | Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost | Proizvod korišten | ||
Bijela tehnika i mali kućanski aparati | ||||
Veliki kućanski aparati | 0% | 0% | Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa | |
Mali kućanski aparati | 0% | 0% | Ovisno o procijeni štete od strane službenog servisa | |
Ostalo | Ovisi o procijeni službenog servisa ili dobavljača |
Povrat robe dužni ste izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.2. Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:
Ehome u suradnji sa servisom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužani ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Ehome ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Preporučamo Vam:
-da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Ehome.hr prilikom izbora proizvoda,
-da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
-ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
-da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
-ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost igračke, pažljivo pregledajte knjigu, pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno, provjerite funkcionalnost auto gume i felge s vulkanizerom, pregledajte odgovara li krovna kutija ili nosač vašem vozilu kod ovlaštenog auto servisa) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti
– da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda
Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (klima uređaji izuzev mobilnih klima uređaja, kamini i peći, kupaonska galanterija, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te printeri, mobiteli, tablet računala, prijenosna računala, stolna računala, televizori i igrače konzole) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene.
Ehome.hr odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Obratite nam se na info broj +38513535982 ili e-mail adresu info@ehome.hr za obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane eHome.hr.